.. 2010-08-15 | 19:14:51

Ny intervju med Taylor Lautner

http://blogs.bet.com/entertainment/whattheflick/wp-content/uploads/2010/03/taylor-lautner-b.jpgFinns det något speciellt som driver dig mot succén?
Människorna omkring mig. Alla mina vänner och min familj.

Eftersom du är så känd är det omöjligt att gå på gatorna utan att bli igenkänd?
Inte omöjligt men jag måste vara kreativ. Jag går inte mera och shoppar eller kolla på bio hur som helst men jag har vissa ställen, favoritrestauranger, som jag fortfarande går till. Har jag tråkigt kan jag gå och bowla och även om det kan bli krångligt ibland har jag alltid kul. Även om jag ibland går hem och tänker ‘jag borde inte ha gått ut ikväll…’
Har du nånsin hamnat i slagsmål för en tjejs skull?
Om hon är  viktig för mig så ja då skulle jag göra det. Och ja jag har gjort det tidigare.

Vad tycker du om att Breaking Dawn kommer att delas in i två olika filmer?
Det är en toppen idé. Det är svårt att få en bok på femhundra sidor att rymmas i ett manus som är ca 110 sidor. Och Breaking Dawn är 800 sidor. Historien i boken är lite mera komplicerad också så en film räcker inte för att få med allting.


Tack till TTS för den svenska översättningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback