.. 2010-04-23 | 21:51:29

Sex saker om Kellan

Favorit syssla

Detta är så fånigt, men jag gillar att organisera. Jag har till och med en egen låda för de sladdar och tillbehör som kommer till mina elektroniska prylar.

Förebild

Jag vill följa Mat Damons fotspår. Han är helt enkelt bad ass i Bourne koncessionen. Han blir kvinhögd och skjuten på men han använder sig inte av något direkt elektroniskt som kommer ut ur bilar eller något för att försvara sig, han använder helt enkelt hjärnan!

Känner sig känd när

När folk uttalar mitt namn korrekt och inte säger Kai-lan eller Ki-lon. Eller när paparazzis inte har något bättre för sig och sätter sig utanför mitt hus i 18 timmar, det är då som jag känner att jag har lyckats.

Skulle vilja träffa

Jag är besatt av Mike Rowe från Dirty Jobs. Jag älskar de där sakerna. När jag ser en brandman så lyfter jag upp mina tankar ”Hur många människor har du räddat? Vilken är din närmaste nära-döden upplevelse?”

Den senaste filmen jag såg

Jag var helt fast för filmen P.S I Love You. Det är tragiskt att det gick som det gick för Gerard Butler, men att planera något sådant? Jag älskar då jag har en flickvän då jag får sätta upp en hel vecka med massa olika skattjakter. Vilket koncept.

Föredrar hälsningen

Kom och ge mig en kram. Jag älskar att kramas. Du får mer bakterier av att stå och få folks andedräkter på dig än genom en kram. En kram och fina ord kan enligt mig ändra världen.



Tack till TTS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback