.. 2009-11-17 | 17:15:36

Julia på TTS beskriver New Moon - i känslor

Jag gick mot biografen och kände pirret. Det var nu jag skulle se New Moon, det var idag som vår resa tillsammans med Bella forsätter. Som vi har väntat!
Jag gick in för att sätta mig och bara vänta på mörket.  Till slut släcktes salongen och så drog filmen igång – The Twilight Saga: New Moon!

Jag vet inte vad jag kan säga mer än att ni kommer ÄÄÄÄLSKA den! Den kändes lång precis som Twilight gjorde när jag såg den första (och enda) gången på bio och jag lovar att den kommer vara precis lika bra på torsdag. Och på fredag.

Den har allt, jag grät inte men det fanns de som gjorde och den var på något sätt charmig. Haha, ja ni som har läst boken vet att den kanske inte är just charmig men jo, något charmigt fanns där. Jag satt som ett jäkla fån och log, för att sedan samla mig då det blev mer allvarligt.

Den var bättre än Twilight och jag blev kär. Ännu en gång!


Åhh, så synd att jag inte får gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback