.. 2010-02-04 | 21:58:58

Blogg Award



Jag fick en award av Thetwilightnerd (som förövrigt är en riktigt bra blogg)

Med denna award följer lite måsten:
- Lägga in den på sin blogg.
- Länka till den jag fått den av.
- Berätta sju saker om mig själv.
- Välj sju bloggar att skicka den till.
- Länka till dessa bloggare.

Jag älskar verkligen Twilight. Fast det kanske ni redan har fattat?
Jag försöker få autografer från Twicastet ;)
Jag är Team Alice.
Upptäckte inte Twilight förrän i mars förra året (2009)
Jag är under 15 år, för er som kanske ville veta, fast det tror jag nog inte.
Filmen New Moon var bättre än Twilight, enligt mig. Böckerna ligger lika.
Jag tyckte att det var svårt att komma på sju saker.


De nominerade är:
1. Thetwilightsaga
2. Thetwilightsagaa
3. Twilightlovers
4. Twilightmovie
5. Twilightgrejer
6. RobPattz
7. Thetwilights


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback