.. 2009-07-28 | 13:59:48

Ny design!

Det gick snabbare än vad jag hade trott att göra den nya designen! Ser det konstigt ut någon stans? Säg till!

Förra (glömde göra en prt sc, så visar headern):



Nya:

(En animering i toppen av headern)

Vad tycker ni? Den nya är lite mer New Moon-aktig.
Ser ni inte designen? Tryck på F5 ett par gånger så borde den komma fram.
Har även ändrat lite bland kommentarsidorna, så där kan ni ju kolla medans ni skriver om vad ni tycker? Snälla, skriv vad ni tycker!

Kommentarer
- Sarah

Sv; det är en aning likt twilight, en vampyr och en vanlig mänsklig tjej som bli kära och så hennes bror är värsta vampyr hataren.

Men i True blood så vet mäniskorna om att dom finns och det är en aning politik där dom diskuterar om vilka rättigheter dom ska ha rätt till men det handlar mäst om Sookie & Bill (Tjejen & vampyren)

Jag är ju inte så laglig så jag har laddat ner hela första säsongen och 5 avsnitt från säsong två :)

Om du älskar vampyrer så måste du bara se True blood :)

Jag är verkligen usel på att förklara så nu kanske den här serien låter skit dålig men det äger ! :D

Datum: 2009-07-28, Tid: 14:09:59
Sarah's sida: http://thetwilightsagaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback